Trening Vacu Line Trening Vacu Line
Trening Vacu Line
fitness klub radom siłownia mega radom fitness klub radom
Trening Vacu Line


W wyniku wykonywanego ruchu na crosstrainerze lub bieżni i panującym w kapsule podciśnieniu dochodzi do polepszenia krążenia krwi w skórze i tkance podskórnej w miejscach, gdzie z natury kobiet odkładają się większe ilości tłuszczu: uda, pośladki, talia, brzuch.

Zapraszamy
Radom ul. Waryńskiego 1/3/5 tel. 48 384 45 00


ilość wejśćcenavibro gratis
1x30 min20 zł1x10min
10x30 min130 zł10x10 min

Jak działa Vacu Line? 

Wiadomo, że tłuszcze są ważnym nośnikiem energii, potrzebnej do pracy mięśni szkieletowych. Substraty tłuszczowe, tzw. wolne kwasy tłuszczowe, pochodzące z tkanki tłuszczowej są dostarczane do mięśni z krwią.

Stąd więc, podczas ćwiczenia w Vacu Well dochodzi do podwyższonego wyzwalania substratów tłuszczowych (wolne kwasy tłuszczowe) z tkanki tłuszczowej oraz na skutek lepszego krążenia krwi, także do ich szybszego odtransportowania do tkanki mięśniowej, gdzie w wyniku procesów utleniania, zachodzących w mitochondriach, powstaje dwutlenek węgla i woda.


Panujące w VacuLine podciśnienie powoduje również poprawę krążenia limfy, odpowiadającej za usuwanie nadmiernych płynów i zbędnych produktów przemiany materii. Efektem jest wygładzenia skóry, poprawa jej jędrności oraz szybka redukcja obwodu sfer problemowych: uda, biodra, talia, brzuch.

 

Efekty działania

  • poprawa cyrkulacji krwi i limfy
  • wzrost przemiany materii
  • szybsze spalanie tkanki tłuszczowej
  • eliminacja celulitu
  • spadek wagi ciała
  • korzystne samopoczucie i wzrost witalności
  • poprawa sylwetki ciała

Jak ćwiczyć

W zależności od stopnia grubości tkanki tłuszczowej i poziomu rozwoju cellulitu zaleca się od 10 do 30 treningów. Treningi powinny odbywać się co 2 lub 3 dni przez pierwsze dwa tygodnie,
(w zależności od stopnia zaawansowania cellulitu) później wydłużamy przerwy pomiędzy kolejnymi treningami.

Czas trwania treningu - 30 min. z podziałem na 3 fazy:

pierwsze 5 min. - ustawienie podciśnienia na kilka mbar, organizm dostosowuje sie do podciśnienia
zwiększenie i stabilizacja podciśnienia -20 minut treningu zachowując odpowiednie tempo
ostatnie 5 min - zmniejszamy ciśnienie aż do pozycji wyjściowej, zakończenie treningu


W trakcie treningu puls osoby ćwiczącej powinien utrzymywać się na stałym poziomie i wynosić od 120 do 140 uderzeń na minutę (w zależności od wieku i wydolności organizmu). Wskazane jest również wypicie ok. 0,5l wody by dostarczyć organizmowi niezbędnych bodźców, które efektywniej spalają tkankę tłuszczową.

Dla podtrzymania efektów osiągniętych w trakcie pełnej serii ćwiczeń zaleca się korzystanie z urządzenia 1-2 razy w tygodniu.

Przeciwwskazania do ćwiczeń:

  • choroby serca i układu krążenia
  • cukrzyca
  • epilepsja
  • ciąża
  • miesiączka

Aby kuracja z Vacu Line była skuteczniejsza należy:

  • jeść ok.5 posiłków dziennie: w mniejszych porcjach lecz częściej, najlepiej posiłki ciepłe (sycą na dłużej), dieta beztłuszczowa, bogata w błonnik ( warzywa, pełnoziarniste produkty zbożowe), ograniczyć spożycie soli
  • przyjmować dużą ilość płynów - wody niegazowanej, naparów ziołowych, herbaty-pomaga oczyszczać organizm z toksyn, osłabia uczucie głodu.
  • Jeść powoli.
  • Ostatni posiłek przyjmować około godziny 19.00
     

 

źródło: www.vaculine.pl/

 

ZOBACZ TAKŻE:


POZOSTAŁE ARTYKUŁY Z TEGO DZIAŁU:

Rolletic -
Vacu Activ Extreme Waryńskiego -
Step -
ABT -
Masaż -
Trening Vacu Line

Polecamy
Efekty terapii falą akustyczną
Program walki z cellulitem
Skutecznośc treningu obwodowego
Zalety treningu obwodowego
Endermologia
VibroLine
Trening Vacu Line
Odmładzanie światłem

Menu
Zajęcia fitness
Trening obwodowy
Leczenie Cellulitu

Trening Vacu Line
Trening Vacu Line Trening Vacu Line