Aerobik rowerowy + ćwiczenia na brzuch Aerobik rowerowy + ćwiczenia na brzuch
Aerobik rowerowy + ćwiczenia na brzuch
fitness klub radom siłownia mega radom fitness klub radom
Aerobik rowerowy + ćwiczenia na brzuch


Na uczestnictwo w aerobiku rowerowym możesz zdecydować się w każdym momencie swojego życia.

Zapraszamy
Radom ul. Placowa 13/15. tel. 48 385 83 34
Radom ul. Wernera 10  tel. 48 385 83 33


ilość wejść cena
1 15
8 80
12 90
16 100
wstęp wolny 120

INFORMACJI NA TEMAT ZAJĘĆ UDZIELAMY TELEFONICZNIE, CODZIENNIE OD 16.00 DO 24.00

TELEFON: 048 385 83 33

Aerobik na rowerach jest najbardziej popularną w świecieformą treningu na rowerach stacjonarnych. Są to zajęcia prowadzone w grupie przy specjalnie dobranej muzyce, która aż "prosi" żeby pedałować.

Instruktor aerobiku na rowerach wyznacza granicę wysiłku oraz, tempo, ma również kontrolę nad uczestnikami, służy swoją pomocą i udziela wskazówek dotyczących prawidłowego ustawienia ciała.

Podczas aerobiku na rowerach pokonuje się "trasę" na siedząco lub stojąco w wolnym, średnim bądz szybkim tempie. Każdy indywidualnie dostosowuje trening do swoich możliwości, potrzeb i aktywności. Uczestnicy aerobiku na rowerach nie muszą posiadać specjalnych umiejętności, nie potrzebna jest znajomość kroków czy specjalne wyczucie rytmu jak na zająciach aerobiku czy stepu. Aerobik rowerowy jest wspaniałą zabawą w czasie której ćwiczący pracują nad poprawieniem kondycji oraz kształtują swoją sylwetkę, bowiem następuje ogólny spadek wagi ciała, a szczególnie nóg i bioder. te wyjatkowe zajęcia pozwalają spalić w ciągu godziny szczególnie dużo kalorii, bo 800-900. Dla porównania w trakcie innych zajęć aerobowych spalamy zwykle ok. 350-400 kalorii.

Na uczestnictwo w aerobiku rowerowym możesz zdecydować się w każdym momencie swojego życia. Nie trzeba mieć żadnych oporów w związku z wiekiem czy nadwagą. Na tym treningu nie ma ani pokonanych ani zwyciężców, jedynym rywalem jest nasza słabość

Aerobik na rowerach cieszy się coraz większą popularnością min. z tego powodu że w maksymalny sposób ogranicza obciążenia na stawy: skokowy, kolanowy i biodrowy a kręgosłup nie jest narażony na mikrowstrząsy (jest to trening no impact ). W znaczący sposób zmieniejsza ryzyko ryzyko chorób układu krążenia.

W stosunkowo krótkim czasie bardzo efektywnie przygotowuje do sezonu narciarskiego. Dla miłośników jazdy rowerowaj w okresie wiosenno-letnim daje możliwość kontynuacji swoich upodobań w okresie jesienno-zimowym.


Efektywność wyżej opisanych zajęć znacznie podnoszą minutowe ćwiczenia na miesnie brzucha w końcowej fazie.



 


 

ZOBACZ TAKŻE:


POZOSTAŁE ARTYKUŁY Z TEGO DZIAŁU:

Rolletic -
Vacu Activ Extreme Waryńskiego -
Step -
ABT -
Masaż -
Aerobik rowerowy + ćwiczenia na brzuch

Polecamy
Efekty terapii falą akustyczną
Program walki z cellulitem
Skutecznośc treningu obwodowego
Zalety treningu obwodowego
Endermologia
VibroLine
Trening Vacu Line
Odmładzanie światłem

Menu
Zajęcia fitness
Trening obwodowy
Leczenie Cellulitu

Aerobik rowerowy + ćwiczenia na brzuch
Aerobik rowerowy + ćwiczenia na brzuch Aerobik rowerowy + ćwiczenia na brzuch